What is behind my wardrobe ( News ) ??

16:10:00

Witajcie moi najdrożsi :P
Ostatnimi czasy rzadko tutaj bywam, a to z powodu szkoły, nauki i masy prac kontrolnych - musiałam nadrobić trochę zaległości. Pogoda za oknem jest po prostu nie do zniesienia - mróz, zimno i ta ogólna aura sprawia, że nie chcę się wytykać nosa po za próg domu. Dzisiaj przygotowałam dla Was post o Październikowych Nowościach oraz o tym co znajduje się w mojej ,,Szafie". Ten post jest dedykowany dla tych osób, które nalegały na post właśnie o tej tematyce. 
W mojej szafie panuje ład i porządek, wszystko znajduje się na swoim miejscu, także daną rzecz znajdę od razu tuż po jej otwarciu. To moja najważniejsza część pokoju, przy której się uspokajam i otrzymuję pozytywną energię oraz przekazuję ją Wam. Jestem blogerką początkującą, dlatego w mojej szafie nie znajdziecie masy ubrań, butów czy dodatków - dopiero się rozkręcam. Jestem zwolenniczką Second Hand'ów, wszelakich lumpeksów oraz tanich butików. Ubieram się w ciuchy, które zdobywam za grosze kupując w tzw. ,,Lumpeksach ", otrzymuję od Firm w ramach współpracy bądź wymieniam się na Vinted z innymi dziewczynami. Nie jestem osobą o bogatym statusie majątkowym i takie sklepy omijam szerokim łukiem, gdyż wiem, że nie mogę sobie na nie pozwolić. Mam nadzieję, że moja ,,mała" szafa przypadnie Wam do gustu i będziecie częściej zaglądać na mojego bloga, gdyż niebawem pojawią się nowe stylizacje :) Pozdrawiam i życzę miłego dnia jak i zachęcam do komentowania.


PAŹDZIERNIKOWE NOWOŚCI :


Bluzka - Vinted / Narzutka - Vinted / Bluza - Firma JP / Bejsbolówka - Firma JP / Torba - Szafa.pl / Czapka - Vinted

You Might Also Like

7 komentarze

  1. bardzo fajne ciuszki i nowości super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też musi być zawsze wszystko pięknie poukładane . Szkoda że u mojego faceta wieczny kogel - mogel który mu składam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super poukładane! Też tak bym chciała!
    Zapraszam też do mnie!
    www.fitnessizycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest mało? to nie widziałaś mojej skromnej szafy :) ale mamy jedno wspólne - porządek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM