White Coat

09:28:00

Witajcie kochani :)
Pogoda za oknem słoneczna, ale już po woli można przygotowywać szafy do zmian. Ciepłe kurtki, sweterki czy też buty to podstawa na jesienne, chłodne jak i deszczowe dni. 
W dzisiejszej stylizacji zobaczycie biały płaszczyk, który połączyłam z czerwonymi spodniami, granatową bluzeczką oraz czarnymi Slip On. 
Wszystko prezentuje się pięknie, elegancko i przede wszystkim wygodnie - to podstawa każdej mojej stylizacji. Mam nadzieję, że się Wam spodoba :) 


Bluzka - SH / Spodnie - Centrum Chińskie / Płaszcz - Shclothes / Buty - SH

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Świetne, ale myślę że płaszczyk nieco koliduje z butkami :) taka drobna uwaga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM