Black & White

15:02:00

Witajcie kochani :)
W dzisiejszej stylizacji chciałabym Wam zaprezentować stylizację idealną na jesienne dni. Piękny sweterek w paski połączyłam z czarnymi, lateksowymi legginsami. Do tej propozycji dobrałam również futrzaną kamizelkę, buty sneakersy oraz torebkę, aby wszystko do siebie idealnie pasowało. Nie mogło zabraknąć również biżuterii. 
Jeżeli podoba Wam się taki zestaw zapraszam do komentowania. Buziaki i do następnego.
Z góry przepraszam Was za jakość zdjęć, ale niestety aparat mi chyba szwankuje i dlatego taki efekt. 


Sweterek - SH / Legginsy - SH / Torebka - Pepco / Kamizelka - SH / 
Buty - Tani Butik / Zegarek - Sajbazar / Naszyjnik - Vinted

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Cudownie wyglądasz :)
    Bardzo podoba mi sie ten look.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sylizacja podoba mi się 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest nie mozliwe jak swietna ubrania mozna znalesc w sh. Zdradź gdzie znajdujesz takie rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Black and white its always a good choice Carolina! Today I have started following you on Google+. Hope you follow me back. What do you think to follow us also on other socials? Let me know....Have a nice day, kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM