Coral dress Razar

14:47:00

Witajcie kochani :)
W dzisiejszej stylizacji główną rolę będzie odgrywała przepiękna koralowa sukienka firmy Razar, którą połączyłam z czarnymi rajstopami, kurteczką oraz eleganckimi szpilkami. Nie mogło również zabraknąć odpowiednich dodatków. 
Mam nadzieję, że taka propozycja przypadnie Wam do gustu. Sukienka idealnie nadaje się na wesele, poprawiny czy studniówkę - idealna na każdą okazję. 


Kurtka - Cropp / Sukienka - Razar / Buty - Loompex / Torebka - Pepco

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ale Ty masz chudziutkie nogi! *_* Fajniutko wyglądasz, super kolor sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie za krotka :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna na rande, a nozki jak patyczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM