Drużyna Mistrzów

11:52:00

Witajcie kochani :)
Dzisiejsza stylizacja przeznaczona jest na jesienne, chłodniejsze dni. Bluzę bejsbolówkę połączyłam z dekatyzowanymi spodniami, czarnymi sneakersami oraz białą, zwykłą bluzeczką. Bluzę zakupiłam jakiś czas temu w sklepie internetowym Firma JP - jestem z niej bardzo zadowolona :) jest ciepła, gruba i przede wszystkim wygodna. Wykonana z wysokiej jakości materiału. Pasuje do jeansów jak i do legginsów czy spódniczek. Idealna na tą aurę. Kosztowała 189.00 zł i jest warta swej ceny jak i zakupu dlatego polecam. Mam nadzieję, że stylówka przypadnie Wam do gustu :) Pozdrawiam i do następnego kochani :)


Bluza - Firma JP / Spodnie - Tani Butik / Bluzka - H&M / Buty - Tani Butik /

You Might Also Like

4 komentarze

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM