Good girls

09:36:00

Witajcie moi kochani :)
Za oknem słonecznie i pięknie. Jesienne spacery pośród sterty różnokolorowych liści i gołych drzew to coś co lubię najbardziej. Uwielbiam taką pogodę, mimo lekkiego zimna. W piątek ruszam do szkoły także przez weekend nie będzie mnie tutaj, ale już niebawem dodam nowe stylizacje, które mam nadzieję Was zainspirują. W dzisiejszej stylizacji połączyłam czarną bluzę z napisem ,, Dobre dziewczyny " z legginsami w azteckie wzory. Do tej propozycji dobrałam również odpowiednio kolorystycznie buty jak i torebkę. Zestawik idealny dla osób lubiących wygodę. Mam nadzieję, że ten set przypadnie Wam do gustu, jeśli tak to pozostawcie po sobie jakiś ślad. 


Bluza - Firma JP / Legginsy - Soft Moda / Buty - Vinted / Torebka - Olimp

You Might Also Like

6 komentarze

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM