Listopadowe nowości w mojej szafie !!

10:38:00

Witajcie kochani :)
Dzisiejszy post będzie poświęcony Listopadowym Nowościom, które w ostatnim czasie udało mi się upolować m.in. w SH i w sklepach internetowych. Niebawem ujrzycie je w stylizacjach modowych na moim blogu. Mam nadzieję, że niektóre z nich zdobędą wasze serce. Która z tych rzeczy podoba Wam się najbardziej ? Buziaki i do następnego :***


Buty sportowe - Pantofelek24 / Botki - Tani butik / Sweterek z sercem - SH / Koralowa Sukienka - Razar / Biała bluzeczka - SH / Brzoskwiniowa bluzeczka - SH / Sweterek w paski - SH / Sweterek w kropki - SH / Miętowy z perłami - SH / Sweterek z ażurkiem - Pokusa / Czerwone botki - Vinted /

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ajj wszystko mi się podoba :) Szczególnie bluzeczki i sweterki <3
    takie wspaniałości znaleźć w sh to trzeba mieć szczęście ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te beżowe botki i sweterek z serduszkiem są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne nowości:)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM