Peach bedspread waterfall

17:28:00

Witajcie kochani :)
Dzisiaj przylatuję do Was z nowym postem, w którym zaprezentuję Wam stylizację idealną ja Jesienne dni. Jesienna pogoda coraz bardziej daje się we znaki - jest zimno, ponuro, szaro i pstrokato - jesień jeszcze ujdzie w tłoku, ale zimy po prostu nie znoszę. 
W tym look'u przepiękną narzutkę waterfall połączyłam z czarnymi legginsami oraz białą bluzeczką. Do tej propozycji dołączyłam również torebkę oraz botki w kolorze beżu/karmelu. Nie mogło oczywiście zabraknąć odpowiedniej biżuterii. Bransoletkę (  Srebrna bransoletka pr.925 z zawieszką sercem - złocona ) otrzymałam w ramach współpracy od sklepu Sentiell za co bardzo dziękuję - jest na prawdę piękna i kosztuje tylko 43.60 zł. Idealnie pasuje do tego zestawienia i mam nadzieję, że i Wam również ta stylizacja przypadnie do gustu. 


Narzutka - Vinted / Legginsy - Textil Market / Buty - Tani Butik / 
Torebka - Vinted /  Bluzka - H&M / Naszyjnik - Shclothes
Bransoletka - Sentiell

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Bardzo ładna narzutka. Lubię takie oryginalne ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  2. FB: Joanna Wojtczak

    Śliczna narzuta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie bomba :) Narzutka i buty cudooo <3 śliczne połączenie kolorów - mega.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja.Narzutka bardzo piękna,pasująca do całości. Połączenie wszystkich elementów jest z gustem i pasujące do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja :) narzutka skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta narzutka to prawdziwe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja, dobrana kolorystycznie- czerwona narzutka wspaniale ożywia całość (Y)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja miód malina ;) bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealne połączenie na jesienny chłodek - 10 pkt

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ta stylizacja, śliczna narzutka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygląda to wszystko razem. Mogłabym się tak ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba ta propozycja - idealne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna stylizacja, a najbardziej podoba mi się w niej ta narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. PRZEPIĘKNY LOOK. NARZUTKA JEST CUDNA <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM