Sport is good for health

10:06:00

Hey kochani :)
W dzisiejszym poście zaprezentuję stylizację sportową i przede wszystkim bardzo wygodną. Wiele z Was pyta się mnie ,, dlaczego jestem taka chuda ? Czy mam anoreksję ? Dziś odpowiem Wam na te pytania. Chudziutka jestem od kiedy pamiętam. Odziedziczyłam to w genach po rodzicach. Nie mam problemów z przytyciem, bo mogę zjeść na prawdę dużo, a i tak nie przytyję, ponieważ mam szybką przemianę materii. To ona sprawia, że jestem taka chudziutka. Anoreksji również nie mam i nigdy nie miałam. Najwięcej jednak przytyłam podczas ciąży, bo aż 12 kg, ale po porodzie od razu wróciłam do swojej normalnej postury z przed ciąży. 
W dzisiejszej stylizacji zobaczycie czarne spodnie, które połączyłam ze sportową bluzą i butami. Cały zestaw jest na prawdę bardzo wygodny, taki jaki lubię najbardziej. Wszystko idealnie ze sobą współgra. Mam nadzieję, że taka propozycja przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam i życzę Wam miłego weekendu.


Bluza - Vinted / Spodnie - Textil Market / Buty - Pantofelek24

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Stylizacja fajna, szkoda ze nie zrobilas kucyka albo warkocza ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM