Świąteczna Lista Życzeń

10:38:00

Witajcie moi kochani ;)
Dzisiaj przylatuję do Was z nietypowym postem, gdyż pragnę Wam zaprezentować rzeczy, które występują w mojej Świątecznej Liście Życzeń. Święta zbliżają się coraz większymi krokami, a najbliżsi pragną sprawić nam prezent, który w 10 trafi w nasze gusta. Każda z nas ma marzenia i pragnie je realizować, a moje są następujące i długo wyczekiwane :



1. Kurtka Parka Pudrowy Róż

2. Czarne sztyblety z złotymi dodatkami 


3. Różowe Converse All Star 


4. Czarna Ramoneska 

5. Jeansowa Ramoneska 


6. Białe Sneakersy 


7. Buty Nike Air Max 


8. Sweterek Włoczacz Czarny/Kremowy/Pudrowy


9. Spodnie rurki Pudrowe/Kobaltowe/Miętowe/Khaki/Dresowe - Szary Melanż 


10. Czarna Torebka Shooper Bag 


11. Jeansowa kamizelka marmurkowa 

Mam nadzieję, że moja Świąteczna Wish Lista przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam i życzę Wam miłego tygodnia. 



You Might Also Like

3 komentarze

  1. Skąd kurtka ?:) gdzie mozna ja dostać ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że na shein.com :)

      Usuń
  2. kurtka super !! trampki też i spodnie ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM