The winter weather

10:58:00

Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać moją ulubioną stylizację, która jest bardzo wygodna i z charakterem. Skórzane spodnie połączyłam z beżowym sweterkiem i karmelowymi botkami. Do tego zestawu dobrałam również czarną skórzaną kurtkę, czapkę i szalik w białej barwie oraz słoneczne okularki. Cała stylizacja idealnie pasuje na zimowe, chłodniejsze dni. Mam nadzieję, że taka propozycja przypadnie Wam do gustu. 


Kurtka - Cropp / Sweterek - Dama Di Cuori / Spodnie - Pokusa / 
Botki - Tani Butik / Szalik i Czapka - Tani Butik / Okulary - e-inez.com

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Fajnie wyglądasz :) Bardzo pasują Ci te okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 zdjecie od konca jest fajne, lubie takie stylizacje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM