Winter Down

15:21:00

Witajcie kochani :)
Dzisiaj przygotowałam dla Was zimowego posta. Na dworze biało, a w powietrzu czuć zimową atmosferę. Śnieg kojarzy mi się ze Świętami, które kilka dni temu obchodziliśmy. Na pewno wielu z Was zaopatrzyło się w zimowe ubrania, dodatki i ciepłe rajstopy. W tej stylizacji zaprezentuję Wam piękną bluzę, którą otrzymałam jakiś czas temu w ramach współpracy od firmy Cosmos Moda, do której dobrałam czarne, dopasowane legginsy oraz parkę w kolorze khaki ( bardzo modną w tym sezonie ). Nie mogło zabraknąć również ciepłych motocyklówek oraz czapki i szalika. Mam nadzieję, że taka stylówka przypadnie Wam do gustu. Zachęcam do obserwowania jak i komentowania. 


Bluza - Cosmos Moda / Legginsy - Textil Market / Buty - Ray / 
Szalik i Czapka - Tani Butik / Kurtka - Z wymiany /

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ladnie, stylizacja fajna, genialnie wyglada zwlaszcza bez parki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM