A touch of elegance

16:38:00

Witajcie moi kochani :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować stylizację idealną na zimowe, cieplejsze dni. Stylizacja jest bardzo wygodna, ale przede wszystkim ma w sobie nutkę elegancji. Piękną kobaltową spódniczkę połączyłam z beżowym, ciepłym sweterkiem oraz futrzaną kamizelką. Do tej propozycji dobrałam również czarne kozaki, torebkę z ćwiekami, kryjące rajstopy oraz odpowiednią biżuterię. Mam nadzieję, że taka stylizacja przypadnie Wam do gustu i w przyszłości z niej skorzystacie. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i zachęcam do komentowania. Buziaki :***


Torebka - Pepco / Kamizelka - SH / Sweterek - SH/ Spódniczka - Virgini / Kozaki - Zebra Buty / Naszyjnik - Sajbazar

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Śliczny zestaw, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja! Pewnie trochę wymarzłaś, ale czego to nie robi się dla bloga :-P
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam w wolnej chwili do mnie :-)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) w sumie aż tak zimno mi nie było :D

      Usuń
  3. Super stylizacja, a spódniczka rewelacyjna.
    Podoba mi się !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw:) zazdroszczę smaku i gustu w dobieraniu ciuszkow:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja,ale chyba za zimno na takie coś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, a najbardziej spódniczka (zwłaszcza na zdjęciu, gdzie wiruje). Tylko z takim strojem trzeba jeszcze poczekać na cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódniczka jest na prawdę bardzo fajna :) idealnie się komponuje z różnymi ciuszkami.

      Usuń
  7. Moja Ty pięknoto :* Nie zmarzłaś w tym sweterku hehe . Pięknia stylóweczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie kochana :) sweterek jest bardzo gruby i ciepły...

      Usuń
  8. świetna stylizacja! bardzo fajna kamizelka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo spodobała mi się kamizelka i spódnica !!
    Cudownie !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne jest te zdjęcie nr 6 :) stylizacja bardzo elegancka i kobieca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo spódniczka :o) w idealnym jak dla mnie kolorze :o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym tu widziała zamiast swetra jednak klasyczną koszulę w innym odcieniu błękitu, coś w tym stylu: http://www.wolczanka.com.pl/koszule-damskie/koszula-damska-wolczanka,id-69382 - bardziej z klasą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM