Cobalt Dress

11:04:00

Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam stylizację idealną na studniówkę, wesele czy też na poprawiny. Kobaltową sukienkę połączyłam z czarną kurteczką, ciemnymi rajstopami i botkami. Do tego zestawu dobrałam również różową torebkę oraz odpowiednio kolorystycznie dodatki. Mam nadzieję, że taka propozycja przypadnie Wam do gustu :) 


Sukienka - Cosmos Moda / Buty - Deichmann / Torebka - Centrum Chińskie / Kurtka - Cropp / Naszyjnik - IPerfumy.pl /

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Stylowo ladnemu w wszystkim ładnie 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor rewelacyjny, nawet Salma Hayek i Cindy Crawford na złotych globach odwżyły się na kreację w tym kolorze :"))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor rzeczywiście do mnie pasuje, dlatego większość rzeczy mam właśnie w kolorach chabru i kobaltu :)

      Usuń
    2. Karolina mam jedno ale😃 dlaczego ty się w ogóle nie uśmiechasz? fajnie łączysz kolory sukienka bardzo ładna. A pewnym portalem się nie przejmuj. Rozreklamują
      Ci bloga😉

      Usuń
  3. Dlaczego się nie uśmiechasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tragedia. Może wyprasuj sukienkę? Masakryczne dobieranie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze sukienka ma taki materiał !!!
      Po drugie nie podoba Ci się to nie musisz tutaj zaglądać :D
      Zazdrość w oczy kole co nie ?

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM