Cold, gray and gloomy

15:49:00

Witajcie kochani :)
Pogoda ostatnio nam nie dopisuje. Na dworze jest strasznie zimno, ponuro, a śnieg pada i topnieje. Atmosfera nie za wesoła. Z niecierpliwością oczekuję wiosny, ponieważ moimi faworytami są ciepłe i słoneczne dni. Dzisiaj przygotowałam dla Was posta ze stylizacją zimową. Zimową parkę połączyłam z ciemnymi jeansami oraz koszulą w modną kratę. Do tego zestawienia dobrałam również biały komin oraz ciepłe buty timberland. Cała stylizacja idealnie pasuje na chłodne, zimowe dni takie jak teraz. Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu :) Zachęcam Was do komentowania jak i obserwowania bloga. Pozdrawiam i życzę Wam miłego wieczorka. 


Kurtka - Vinted / Koszula - SH / Spodnie - SH / Buty - Tani Butik / Szalik - Tani Butik / 

You Might Also Like

8 komentarze

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM