Drzewko na biżuterię z Biedronki

15:21:00

Hello Kochani :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam się pochwalić Drzewkiem na biżuterię, które zakupiłam wczorajszego dnia w Biedronce za jedyne 9.99 zł 
Drzewko wykonane jest z plastiku w kolorze białym. Idealnie komponuje się z biżuterią, którą na nim zawiesiłam. Drzewko jest bardzo kolorowe, oryginalne i pomysłowe. Można układać sobie biżuterię wedle własnego gustu, jak się komu podoba. Bardzo przydatny i praktyczny gadżet, który robi duże wrażenie. A Wy co o nim sądzicie ? Przypadło Wam do gustu ? 

You Might Also Like

42 komentarze

  1. Fajne,też by mi się takie przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne drzewko, ja na moją biżuterię to chyba ze 3 bym musiała kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to jeszcze jedno by mi się przydało, bo nie cała biżuteria mi się zmieściła :D

      Usuń
  3. Świetne jest to drzewko :) Cena też przyjazna i w końcu biżuteria ma swoje miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ile ty masz tej biżuterii :O Też chcę !
    Bardzo mi się podoba to drzewko, super się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo :D to nie wszystko co na zdjęciach się znajduje :D

      Usuń
  5. Bardo praktyczne drzewko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowe i praktyczne. Coś na wzór dawnej dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest sliczne ! <33 ja dostepu do biedronki nie mam :(

    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda, bo za taką cenę warto by było sobie je zakupić :)

      Usuń
  8. Super, ale ja bym cały las musiała mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz piękną biżuterię :)
    zazdroszczę ilości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak wiesz też to mam :) super u Ciebie sie prezentuje ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie również świetnie wygląda :)

      Usuń
  11. Piękna biżuteria i fajnie prezentuje się na drzewku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne to drzewko, może dorwę jeszcze w poniedziałek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia, może jeszcze Ci się uda :)

      Usuń
  13. Rewelacyjne, świetnie wygląda i jak widać dużo pomieści.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam to drzewo, mam na nim kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam :) Także też ten organizer- równie fajna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne takie drzewko ;) ja trzymam swoje w pudelku po shinybox ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne i pomysłowe drzewko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam, czarne. Kupiłam w tamtym roku za 3 zł na wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzisiaj akurat byłam w biedronce i natknełam sie na to drzewko zastanawiałam sie czy wziasc czy nie. Nie kupilam. Teraz jak patrze jak to sie ladnie prezentuje to chyba jednak (MAM NADZIEJE ZE JESZCZE BEDZIE) Kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne drzewko :o) ale na moje "klejnociki" zdecydowanie za małe :o)

    OdpowiedzUsuń
  21. Drzewko - bomba! Piekne delikatne, moze sama sobie takie wyczaruje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM