Girls like bronze

06:58:00

Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować stylizację codzienną, która nadaje się do szkoły, na spacer, a nawet na wypad ze znajomymi. Taki zestaw jest bardzo wygodny, ale i ciepły, także zima nam nie straszna. Dzianinowy sweterek ze złotą nicią połączyłam z czekoladowymi rurkami, do tego zestawienia dobrałam również białą bluzeczkę oraz wygodne motocyklówki z ćwiekami. Nie mogło zabraknąć oczywiście odpowiedniej torebki dopasowanej kolorystycznie do proponowanej przeze mnie stylóweczki. Mam nadzieję, że ten zestaw przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam i życzę Wam miłego dzionka. 


Sweterek - SH / Bluzka - SH / Spodnie - Pokusa / Buty - Ray / Torebka - Revia / 

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Świetny ten kardigan, ale bardziej zauroczyła mnie torebka :)
    Stylizacja na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten sweterek siostrzyczko :)
    Bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne krajobrazy , śliczna dziewczyna , mega stylóweczka ;) Krótko i na temat Karolinko dla mnie jesteś najwspanialszą modową blogerką i rób dalej to co kochasz a ja z przyjemnością będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za miłe słowa.
      Potrafisz człowiekowi humor poprawić :D

      Usuń
  4. Świetna stylizacja, zwłaszcza torebka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I takie stylizacje lubię 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się taka stylizacja.

    Super look.

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek ma śliczne kolorki :) i jak fajnie, że jest tu ktoś z moich okolic! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd jesteś jeśli mogę wiedzieć oczywiście :D
      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  8. Super stylizacja, dobrze dobrany kolor, mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja fajna :) ..ale najbardziej spodobał mi się sweterek :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM