Guest of Honour

18:18:00

Witajcie kochani :)
Dzisiaj w poście wystąpi Gość Honorowy, a mianowicie będzie to moja młodsza siostra, która zaprezentuje Wam stylizację na zimowe dni takie jak teraz. Białą pikowaną bluzę z dodatkami eko skórki połączyła z prostymi, przebarwionymi jeansami. Do tego zestawienia dobrała również czarne botki oraz pasek z ćwiekami. Miała być jeszcze czarna kurteczka, ale niestety jak po złości rozładował Nam się aparat :) Mam nadzieję, że taka propozycja przypadnie Wam do gustu i skorzystacie z niej w przyszłości. Pozdrawiam i do następnego !!


Bluza - Pokusa / Spodnie - SH / Buty - Tani Butik / Pasek - SH / 

Chciałabym Was bardzo serdecznie zaprosić na filmik pt. ,, Haul Zakupowy Styczeń 2015 ", który wczorajszego dnia pojawił się na YouTubie !! Jest to mój pierwszy filmik i mam nadzieję, że się Wam spodoba :D Będzie mi miło, gdy za subskrybujecie mój kanał. 


You Might Also Like

9 komentarze

  1. Ona jest zalosna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś sobie oszczędzić Paulinko !!
      Myślisz, że jak podpiszesz się jako Anonim to się nie dowiem kim jesteś ??
      To ty jesteś żałosna, bo boisz się podpisać pod tym co napisałaś.
      Ale zazdrość boli - masakra.

      Usuń
    2. Karolinka rób to co robisz bo masz naprawdę wspaniały blog .
      Nie przejmuj się innymi , niech się zaopatrzą w maść na ból dupy . Żal ciśnie że firmy bardzo chętnie z Tobą współpracują . Pamiętam chyba na stronie Razar firma bardzo była zadowolona z zaprezentowanej stylizacji w ciuszku z ich sklepu :* I to się liczy że firmy i my Cię uwielbiamy a tej Pani już podziękujemy :)

      Usuń
  2. Bluzka super. Też chcę taką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Siostra jest bardzo podobna do Ciebie . Oglądałam filmik bardzo fajne ciuszki i czekam na dalsze stylizacje .
    Jestem wogóle w szoku takie super ciuszki i w tak niskich cenach

    OdpowiedzUsuń
  4. Może warto byłoby się pouczyć angielskiego? Albo chociaż wymowy kilku słów,bo coś kiepsko z tym.Kaleczysz taki piękny język.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM