Jeans and Shirt

16:48:00

Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was propozycje elegancką, a zarazem wygodną - z odrobiną charakteru. Jeansowe spodnie z dziurami połączyłam z czerwoną koszulą w kratę, którą kilka dni temu zakupiłam w SH za grosze. Do tego zestawienia dobrałam również czarną, skórzaną kurteczkę, nauszniki ( również z SH ) i szalik oraz bardzo modne buty Timberland dorwane na wyprzedaży za 15.00 zł. Mam nadzieję, że taka stylizacja przypadnie Wam do gustu. Podoba Wam się ? Komentujcie i obserwujcie. 


Kurtka - Cropp / Koszula - SH / Spodnie - SH/ Nauszniki - SH / Szalik - Tani butik / Buty - Pokusa / 

You Might Also Like

15 komentarze

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM