Leopard

12:28:00

Witajcie kochani :)
Za oknem wietrznie, śniegu niestety brak, ale specjalnie dla Was wykonałam dzisiaj stylizację nowym sprzętem więc mam nadzieję, że różnica w jakości jest widoczna gołym okiem. Do czarnych latexowych legginsów dobrałam białą bluzeczkę z motywem panterki oraz koralowy kardigan. Nie mogło zabraknąć również brązowych botek, granatowej pikowanej torebki oraz czapki i szalika jak na zimową atmosferę przystało. Mam nadzieję, że taka propozycja przypadnie Wam do gustu. 


Kardigan - Pepco/ Legginsy - SH / Buty - Tani Butik / Czapka i szalik - Tani Butik / Bluzka - Vinted / Torebka - Fokus Fashion /

You Might Also Like

8 komentarze

  1. lubię panterkę ale torebka bardziej wpadła mi w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamiast kardianu ubralabym jakiś płaszczyk, bo raz, ze zimno, a dwa czapka i szal do ramonezki nie pasują 😝 Reszta oczywiście mi się podoba 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Tys ladna ale zestawienie dziwne

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem mniej jest lepiej, ja rozbilabym to na dwa zestawy: soczysty roz zima I nie wiem, pantera na wybiegu :)
    Co do tla to troche kiepskie, lepej jak bys stala na srodku drogi I miala tak robione zdjecia :)powodzenia w kolejnych stylizacjach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM