Rainbow Creation

09:25:00

Witajcie moi kochani :)
No i w końcu mamy weekend, można odpocząć i się troszkę zrelaksować. U nas właśnie zaczęły się Ferie Zimowe także mam dwa tygodnie przerwy, aby oczyścić odpowiednio umysł i choć odrobinkę pomyśleć o czymś innym, a nie tylko o nauce. Dzisiaj przygotowałam dla Was kolorowy post o pięknych pastelowych barwach, myślę, że przypadnie Wam do gustu. Piękny, morelowy sweterek połączyłam z klasycznymi jeansami, które posiadają łaty na kolanach. Do tego zestawienia dobrałam również ciepłą kurteczkę, karmelowe botki, różową torebkę oraz ulubioną czapkę, gdyż zimno nadal daje się we znaki. Nie mogło zabraknąć również kolorystycznie dopasowanego naszyjnika. Cały zestaw jest bardzo wygodny, ciepły i przede wszystkim kobiecy i elegancki. Polecam osobom, które cenią sobie wygodę i lubią ubranka w takich kolorkach. Jeżeli Wam się podoba zostawcie po sobie jakiś ślad :) Pozdrawiam i życzę Wam miłego weekendu. 


Kurtka - Vinted / Sweterek - SH / Spodnie - SH / Czapka - Tani Butik / Torebka - Centrum Chińskie / Naszyjnik - J&J / Buty - Centrum Chińskie / 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. kurtka bardzo ladna :)
    Świetny blog :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek i torebka cudooo !!
    Cała stylizacja jest na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się naszyjnik i jeansy :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie jest super !!
    Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie super!
    Ale to nie jest elegancja przecież. I w sumie dobrze, po co? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe czy przyjmujesz niezbyt pochlebne komentarze.
    Widać, że lubisz bawić się modą. Jednak kierujesz się zasadą im więcej tym lepiej.. A właśnie prostota jest modna wciąż! Za dużo kolorów.. Ta czapka..bez sensu... Lena

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM