Styczniowe Nowości !!

20:07:00

Witajcie kochani :)
Dzisiejszy post będzie o Styczniowych Nowościach, które udało mi się upolować w bardzo atrakcyjnych i przystępnych cenach. Pierwszą rzeczą będzie fajna koszulka typu Oversize z czachami. Rozmiar Xs/S. Dla mnie jest rewelacyjna i świetnie prezentuje się z czarnymi legginsami. Drugą rzeczą, którą upolowałam w Second Hand są pastelowe, różowe trampki za kostkę. Dla mnie słodkie i urocze - fajnie się prezentują. Zgadnijcie ile zapłaciłam za te dwie rzeczy ?? Tylko 16.00 zł !! Nie do uwierzenia, ale prawdziwe :) A ostatnią rzeczą, którą zakupiłam jest śmieszny, ale za to efektowny gadżet do telefonu mianowicie Etui w kształcie Sticha :) Dałam za niego na allegro 25.00 zł z przesyłką. Prawda, że fajne ?? Komentujcie i obserwujcie blog na bieżąco. Buziaki i do następnego. 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. hah ten case jest przeuroczy :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. koszulka i trampki super :)
    sama kiedyś kupiłam takie same trampki w sh, tyle że bez tej naszywki i dałam za nie chyba około 2 zł:))
    a dziś zapraszam do mnie na nowe lumpeksowe zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM