Suprise !!!

20:38:00

Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam stylizację dla osób, które cenią sobie wygodę oraz luz. Post nietypowy, a dlatego, że pojawiają się w nim elementy Świąteczne. Zdjęcia zostały wykonane w mieście, a dokładnie na naszym Rynku Brodnickim. Szare dekatyzowane spodnie połączyłam z szarą bluzą Jack Daniels, do tego połączenia dobrałam również czarną kurteczkę, szalik i czapkę w białym kolorze, sportową torebkę i buty. Cały zestaw prezentuje się świetnie i mam nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu. Podoba Wam się ?? 


Spodnie - Tani Butik / Kurtka - Cropp / Szalik i Czapka - Tani Butik / Torebka - Nike / Bluza - Vinted / Buty - Pantofelek24

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Slicznie ! Na prawde bardzo mi sie podoba :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM