Artistic order

21:35:00

Witajcie kochani !!
Właśnie piszę dla Was nowy pościk wieczorową porą. Pogoda ostatnimi czasy nas nie rozpieszcza, a mi tak tęskno za wiosną, latem. W sumie to chciałabym już wakacje, ale to niestety nie możliwe. Trochę mnie tutaj nie było, ale to dlatego, że w naszym domku miałam mały remont ( odnowienie naszego pokoju ) oraz delikatne przemeblowanie. W swoim pokoju zmieniłam dużo rzeczy, które niebawem zaprezentuję Wam na blogu, a tymczasem dzisiaj zaprezentuję Wam stylizację bardzo kobiecą, wygodną i z nutką elegancji. Mam nadzieję, że taka nietypowa propozycja przypadnie Wam do gustu, bo ja uwielbiam bawić się modą. Jak widzicie mam na sobie piękną i modną w tym sezonie koszulę w kratę, którą połączyłam z kloszowaną spódniczką w kolorze kobaltu. Do tego zestawienia dobrałam również beżowo-kobaltowe szpilki, czarny pasek, efektowne rajstopy oraz dobraną kolorystycznie biżuterię w postaci niebieskich kolczyków w kształcie gwiazdek. Stylizacja idealnie nadaje się na co dzień, na randkę, na wyjścia ze znajomymi oraz na wiele innych okazji. Jeżeli Wam się podoba to śmiało pozostawcie po sobie jakiś ślad. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę miłego jak i przyjemnego tygodnia. 


Koszula - SH / Spódnica - Virgini / Buty - Perfect Styl / Rajstopy - Ana Świat Kobiet / Kolczyki - Nikolia /

You Might Also Like

13 komentarze

  1. buty są odlotowe :) ja też chcę takie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasza sliczna chudzinka 😊 swietna stylizacja. KLASA SZYK WDZIEK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach tą kobaltowa spódniczka :) reszta pasuje do siebie idealnie tworząc jedną spojną stylizację

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna spódnica i koszula. Co ty robisz, że jesteś taka szczupła ? Ja to mam nijaką figurę, szerokie biodra i na dodatek jestem niska. Dobrze, że choć w pasie i ramionach jestem szczupła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o moją figurę to najwidoczniej odziedziczyłam ją po rodzicach :) u nas wszyscy tacy chudzi hee :)
      Nic nie eksperymentuję z moją figurą, a szczerze chciałabym troszkę przytyć :)

      Usuń
  5. Wspaniała koszula! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem jeszcze chudsza :) też chciałabym parę kilogramów więcej ale jem i nic . Takich nas natura stworzyła i trzeba czuć sie dumnym . Karolina z fb ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy chudsza to nie wiem :) Ja ważę 39 kg przy wzroście 160 cm.
      A Ty ??

      Usuń
  7. Piękne połączenie, bardzo mi się podoba :) Przypominasz mi znajomą, bardzo podobna...

    OdpowiedzUsuń
  8. Rajstopy, spódnica i pantofle są mega <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM