Beige & Burgundy

11:16:00

Witajcie kochani :)
Dzisiaj przylatuję do Was z nowym postem modowym. Pogoda za oknem nam niestety nie sprzyja, jest bardzo zimno i wszędzie biało. Dzisiejsza propozycja będzie idealna właśnie na takie dni jak teraz. Bordowe spodnie rurki połączyłam z ciepłą, sweterekową kurteczką w kolorze beżu. Do tego zestawu dobrałam również biały szalik, bordowe rękawiczki oraz czarne botki na koturnie. Całość jest bardzo wygodna, a taka stylóweczka idealnie nadaje się na co dzień, do szkoły czy nawet na spacer. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu, a jeśli tak zostawcie po sobie jakiś ślad. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. 



Spodnie - Vinted / Kurtka - SH / Szalik - Tani Butik / Rękawiczki - SH / Buty - Vinted

You Might Also Like

35 komentarze

  1. świetne połączenie;)
    pozdrawiam serdecznie :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ty szczupła jesteś , nawet w swetrze :p
    Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hee jestem, jestem :) dzięki za komplement :D

      Usuń
  5. U mnie zima też zaatakowała dzisiaj niestety bo nie lubie.
    Ale chudzinka z Ciebie :D fajny ubiór w moim guście ;-)
    pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas śniegu po pachy ;/ ja ogólnie nie lubię zimy....
      Dziękuję.

      Usuń
  6. Ślicznie wyglądasz :-) super połączenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz i jaka figura

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze,że napisałaś,że to sweterkowa kurteczka,bo tak to bym pomyślała,że wyskoczyłaś w swetrze w takie zimno ;)
    u mnie wczoraj było bardzo ładnie i słonecznie,do tego bielutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zestawienie :) Aż chce się pobaraszkować ze śniegiem. U mnie wreszcie też biało, ale już pada deszcz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śniegu na prawdę sporo na padało :) my już bałwanka ulepiliśmy :D

      Usuń
  10. Świetne stylizacje ,ale jesteś ładna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś najwspanialsza i najpiękniejsza !! Numer 1 !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja, świetny ten sweterek biały :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna stylizacja :) a rękawiczki boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja ;) wszystko do siebie super pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM