Black & Orange

10:40:00

Witajcie kochani :)

Za oknem temperatura na plusie, pąki drzew zaczynają kwitnąć co oznacza, że nadchodzi Wiosna !! Bardzo cieszę się z tego powodu, gdyż zima totalnie mi się znudziła, a chciałabym już zacząć ubierać sukienki, bluzeczki na krótki rękaw czy szorty. Tęsknie za ciepłymi, pełnymi słońca dniami. Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację co dzienną, ale zobaczyć w niej można nutkę elegancji. Bluzeczkę w paski z ciekawym nadrukiem połączyłam z czarną narzutką Waterfall, która dodaję stylizacji uroku. Do tej propozycji dołączyłam pomarańczowe spodnie rurki, piękną dwukolorową bransoletkę oraz czarne, klasyczne szpilki. Mimo, że kiedyś nie lubiłam koloru pomarańczowego to od niedawna przekonałam się do niego z myślą, że dzięki niemu można tworzyć całkiem fajne stylizacje. Całość wygląda spójnie i idealnie ze sobą współgra. Mam nadzieję, że taki Look przypadnie Wam do gustu. Niebawem pojawi się następny post także do usłyszenia :) Buziaki :*** 


Narzutka - SH / Bluzka - SH / Spodnie - SH / Bransoletka - Vinted / Buty - Loompex

You Might Also Like

38 komentarze

  1. Fajna stylizacja ;) Nic tylko wyglądać wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :D ale najbardziej tęsknie za latem :D

      Usuń
  2. W super stylizacji widać trochę wiosny :) szpilki boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia uwielbiam je oglądać

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw a spodnie mega <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestawienie kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolor spodni :) wszystko fajnie ze sobą gra i zwróciłam uwagę na fajną bransoletkę bo ja kocham biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja,wszystko do siebie pasuje.Bransoletka przepiękna :D <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo odżywczy kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomarańczowy to kolor bardzo energetyczny, on zawsze rozjaśni każdą stylizację. Ponadto podoba mi się zaprezentowana przez ciebie stylizacja, gdyż łączy ona w sobie młodzieńczy look z nutką elegancji. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I od razu czuć już zbliżającą się wiosnę! ;)
    Świetny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie, i ich kolor, robią tutaj bardzo dużo - w połączeniu z bluzką tworzą niezobowiązujący tandem :)
    Ale narzutka i szpilki zadają szyku równoważąc wspomniany luz.
    Zgrabna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolor spodni, już od dawna myślę o neonowych, ale nie mogę się przemóc. Bransoletka dopełnia całość.

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja super, tylko gdybym ja jeszcze miała takie nogi szczupłe jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  14. połączenie ciuszków fajne tylko mi brakuje różu na policzkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. spodnie mają fajny kolor - taki wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podobają połączenia na zasadzie kontrastów.
    Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne połączenie kolorów , uwielbiam takie żywe kolory nosić szczególnie zimą , gdy ponuro , buro i brzydko na dworze . Wtedy odrobina takich kolorów i od razu weselej by było na ulicy .

    OdpowiedzUsuń
  18. Super połączenie kolorów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelka , wszystko świetnie dobrane, super kolory, elegancko ale i na luzie. Ja też noszę marynarskie paski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM