Codziennie

09:54:00

Witajcie kochani :)
Pogoda za oknem jest nie do zniesienia, zmieniła się w ciągu jednej nocy. Z niecierpliwością czekam na przybycie wiosny. W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam stylizację codzienną, którą można założyć do szkoły, na spacer czy spotkanie z przyjaciółmi. Piękny, beżowy płaszcz połączyłam z granatowymi spodniami, rurkami. Do tego zestawienia dobrałam kolorystycznie beżowe botki oraz granatową torebkę. Cały zestaw idealnie nadaje się na taką pogodę jaką mamy teraz. Mam nadzieję, że ta propozycja przypadnie Wam do gustu, jeśli tak zostawcie po sobie jakiś ślad. Pozdrawiam i życzę Wam miłego dzionka kochani. 


Płaszcz - Vinted / Spodnie - SH / Buty - Tani Butik / Torebka - FokusFashion

You Might Also Like

10 komentarze

  1. piekny outfit <33

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz taki fajny blog, a tak mało wyświetleń... Nie myślałaś o tym, żeby jakoś rozruszać bloga z pomocą profesjonalistów? Dużo blogerek zgłasza się do copywriterów http://www.copyriders.pl/nasza-oferta/ Szybka im wzrasta wtedy ilość fanów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze prezentujesz się świetnie kochana Karolinko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM