Lato, lato chcę już Lato !!

09:23:00

Witajcie moi kochani :)
Pogoda za oknem zrobiła się ponura i szara tzw. ,,psia pogoda". W dodatku dopadła mnie grypa ! Nie mam ochoty dosłownie na nic. Najchętniej cały dzień leżałabym w łóżku i spała, ale niestety nie mam takiej możliwości. Na rozpogodzenie tej pogody mam dla Was stylizację idealną na letnie dni. Jeansowe szorty połączyłam z białym topem z ciekawym nadrukiem oraz różowymi, pastelowymi trampkami. Do tego zestawienia nie mogło również zabraknąć odpowiednio kolorystycznie biżuterii czyli. bransoletek, kolczyków i pierścionka w fajnych pastelowych kolorkach. Jak widzicie pojawiły się jeszcze moje ulubione okularki. Mam nadzieję, że ta propozycja przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam i życzę wam udanego Weekendu. 


Bluzka - SH / Szorty - Pokusa / Trampki - SH / Bransoletki - Butik / Pierścionek i Kolczyki - Nikolia / Okulary- E-inez.com

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Bardzo podobaja mi się Twoje okularki. Całosc stylizacji też, ale okulary najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę figury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja!! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny zestaw na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluzeczka.
    Cały zestwik jest rewelacyjnie skompletowany.
    No i figura...mi tam do takiej daleko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. no super stylizacja, świetne okulary i trampeczki są słodkie :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM