Tights in hearts

13:38:00

Witajcie moi kochani :)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam stylizację idealną na co dzień. Propozycja ta jest dla osób, które cenią sobie wygodę z nutką elegancji. Piękny sweterek oversize w paski połączyłam z czarnymi, efektownymi rajstopkami, które po bokach na wysokości ud posiadają przeurocze serduszka. Do tego zestawienia dobrałam również czarne, klasyczne szpilki oraz biżuterię ( naszyjnik i kolczyki ) o delikatnym różowym kolorze, aby całość ze sobą współgrała. Mam nadzieję, że taka propozycja przypadnie Wam do gustu i skorzystacie z niej w przyszłości. 


Sweter - SH / Buty - Loompex / Naszyjnik - J&J / Kolczyki - Nikolia / Rajstopy - Ana Świat Kobiet

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie te rajstopki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze rajstopy ;) założyłabym jednak do tego czarne szorty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tych rajstopek pasuje wszystko co jest krótkie :) tak aby serducha było widać.

      Usuń
  4. Rajstopy efektowne :) Założyłabym do nich tunikę albo mini spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno by pasowały te dwie rzeczy do tych rajstopek.

      Usuń
  5. Jakie piękne rajstopki :)
    Sama bym takie założyła.
    I like it !

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz, fajna stylizacja a rajstopy boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rajstopki :)
    Jak zawsze pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie dawaj mi tye rajstopki , ja takie uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja !
    Wszystko trafione w punkt , naszyjnik świetnie podkreśla całość, a rajstopki... bardzoo sexy !

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zestawienie a rajstopki są mega! Fajnie,że w tym sklepie jest taki duży ich wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja bardzo mi się podoba, a rajstopki są MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja :) rajstopy super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja,sweterek-tunika bardzo ładna wszystko ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie!
    bardzo podobaja mi się rajstopki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne rajstopki, urocze i seksowne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM