Winter atmosphere

20:36:00

Witajcie kochani :)
Za oknem piękna zimowa pogoda, mimo tego, że jest troszkę zimno to bardzo mi się taka atmosfera podoba. Wszędzie biel, biel i jeszcze raz biel - po prostu coś pięknego. Pomyślałam sobie, że stworzę dla Was zimową stylizację idealną na takie dni jak te i mam nadzieję, że przypadnie Wam ona do gustu. Piękny, ciepły, kremowy sweterek włochacz w gwiazdki połączyłam z jasnymi, klasycznymi jeansami oraz czarną, skórzaną kurteczką. Do tego zestawienia dobrałam biały, zimowy komplet składający się z czapki, rękawiczek i szalika. Nie mogło zabraknąć również brązowych butów z ćwiekami zwanych ,,motocyklówkami". Cały zestaw idealnie nadaje się na co dzień, do szkoły czy nawet na spacer. Zachęcam Was do komentowania i wyrażania swoich opinii. Pozdrawiam i życzę Wam miłego wieczorku. 


Kurtka - Cropp / Sweterek - SH / Spodnie - SH / Buty - Ray / Szalik, Czapka, Rękawiczki - Tani Butik / 

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Swietna stylowka super spodnie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Spodnie z wymianki na Vinted.

      Usuń
  2. Świetna stylizacja, cudny sweterek, całość rewelacyjna.Super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia!
    sweterek bardzo mi się podoba no i oczywiście całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek cudny !!! Całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno temu zrezygnowałam z koloru białego i kremowego - patrząc na Twoją stylizację zatęskniłam za dodatkami w tych barwach :)
    Świetnie połączyłaś ciemną kurtkę, wyraziste jeansy i ciężkie buty z jasnymi elementami garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę, że moje stylizacje przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  6. Śliczna stylizacja i mega fajowe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM