Gold & Black

10:24:00

Witajcie moi kochani :)
Za oknem pogoda nieco się rozchmurzyła. Słoneczko pięknie świeci i jest miło i cieplutko, idealny dzień na sesję zdjęciową. Dzisiaj przygotowała dla Was stylizację bardziej sportową. Czarne legginsy połączyłam z bluzą z motywem tygrysa. Do tego zestawienia dobrałam odpowiednią biżuterię, torebkę oraz brązowe motocyklówki z ćwiekami, przez co moja propozycja nabrała trochę charakteru. Aby całość idealnie ze sobą współgrała dobrałam również pomarańczowe okularki. Moim zdaniem zestaw idealnie nadaje się na co dzień dla osób ceniących sobie wygodny styl życia. Podoba Wam się ? Komentujcie :)


Bluza - Atellious Apparel / Legginsy - Textil Market / Buty - Ray / Torebka - Olympus / Okulary - E-inez.com / Biżuteria - Sajbazar

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Super stylizacja! Świetne okularki i buty <3 I oczywiście tygrys ekstra jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja,fajne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki swietny tygrys! super wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Nosiłabym takiego tygrysa :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mi się podoba ta bluzka! Jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja Karolinko . Biżuteria bardzo mi sie podoba , mam w planie taką kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biżuteria jest bardzo fajna i przede wszystkim leciutka, a pasuje do wielu stylizacji. Polecam Monisiu :)

      Usuń
  8. Słodziutka z ciebie chudzinka

    OdpowiedzUsuń
  9. "Dzikość serca" :)
    Bardzo ciekawa stylizacja na ognisto :D Fajne butki , bardzo mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. Okulary są mega!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super bluzka! wyraża wszystko, reszta jest milczeniem :-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super bluza :) Ogólnie wszystko fajnie i okulary najlepsze jakie mogą być :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie wyglądasz :) Świetna bluzeczka i okularki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM