Black & White

10:59:00

Witajcie kochani :)
Pogoda za oknem prezentuje się pięknie, czuć już z daleka, że wiosna jest coraz bliżej nas. Uwielbiam te słoneczne, ciepłe dni, kiedy nie ma już potrzeby zakładania ciepłych, zimowych kurtek czy sweterków. Wiosna kojarzy mi się z kwitnącą porą roku, która na nowo odżywa. Jest ona dla mnie najpiękniejszą porą roku. A u Was też jest tak pięknie ?? Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją w klasycznych barwach czerni i bieli. Takie kolory ostatnio kontrastują w mojej szafie. Piękną kloszowaną spódniczkę z eko skóry połączyłam z białym tshirtem z ciekawym nadrukiem. Do tego zestawienia dobrałam również czarne, zamszowe botki na słupku, wzorzyste rajstopy oraz biały zegarek. Mam nadzieję, że taka propozycja przypadnie Wam do gustu. 


Bluzka - Yups / Spódniczka - Sajbazar / Zegarek - Sajbazar / Rajstopy - Ana Świat Kobiet / Buty - Deichmann /

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ogólnie nie mój styl, ale masz świetną figurę. Powinnaś dawać więcej zdjęć na stojąco! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Uwielbiam tego typu spódniczki :) I piękne te rajstopki.
    Obserwuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerń biel okej ale ta stylizacja to nie moje klimaty. Może kolejne przypadną mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM