Chic with a touch of elegance

20:21:00

Witajcie kochani ;)
Pogoda za oknem niestety nas nie rozpieszcza. Po mimo tego, że wracam po woli do zdrowia postanowiłam nie wychodzić jeszcze z domku i wykonać sesję domową. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Dzisiejszy pościk, w którym zaprezentuję Wam szykowną stylizację z nutą elegancji będzie prezentował ubranka wygodne i eleganckie, które idealnie nadają się do pracy, szkoły czy na spacer. Jeansowe spodnie z dziurami połączyłam z klasyczną koszulą w kolorowe kwiaty. Do tego zestawienia dobrała również czarną narzutkę oraz dużą torbę Shopper Bag ( otrzymałam ją w ramach współpracy ), która idealnie komponuje się z klasycznymi szpilkami. Nie mogło zabraknąć również biżuterii ( kolczyki i zegarek ).Po mimo tego, że pogoda robi nam psikusy ten zestaw idealnie nadaje się na ciepłe, wiosenne dni. Jeżeli Wam się podoba zostawcie po sobie w komentarzu jakiś ślad. Pozdrawiam i życzę Wam udanego tygodnia !!



Narzutka - SH / Koszula - Pepco / Spodnie - SH / Buty - Loompex / Torebka - Jaka Galanteria Skórzana / Zegarek - Sajbazar / Kolczyki - Nikolia

You Might Also Like

10 komentarze

  1. piekna koszula:) chyba zaczne chodzic do pepco
    masz ładny kolor wlosów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Pepco można znaleźć tanie i ładne perełki :)
      Dziękuję <3 cieszę, że ci się podoba kolorek.

      Usuń
  2. Bardzo ładna torebka ;) śliczna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny styl, bardzo podobają mi się spodnie oraz torebka :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ponadczasowa klasyka w połączeniu z modnym jeansem to strzał w dziesiątkę :)
    Torebka bardzo mi się podoba :)
    iluminacjekonwersacje@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM