Lumpeksowe nowości

18:10:00

Witajcie kochani :)
Dzisiaj pościk z nowościami, które ostatnio udało mi się upolować w jednym z ulubionych Second Handów na wagę. Za te ubranka dałam dosłownie grosze, a ich stan wygląda idealnie - jak nowe ! 

1. Jeansowe ciemne ogrodniczki Xs
2. Jeansowe ogrodniczki jasne S
3. Jeansowa kamizelka z przetarciami ( była nowa z metką ) Xs
4. Top sportowy  Xs
5. Bluzeczka z kieszonką Xs 
6. Topik wiązany w kolorowy print Xs/S
7. Neonkowe różowe body Xs

Jeżeli podobają Wam się moje nowości to zapraszam do komentowania :) Buziaczki ;***


Zachęcam do komentowania i obserwowania bloga :)

You Might Also Like

11 komentarze

  1. WOW .. Te ogrodniczki - boskie <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy :) koszulka z samochodami mi najbardziej przypadła do gustu, jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D widzę, że mamy podobne gusta.

      Usuń
  3. Boziu !! Ty to masz szczęście :D gdzie takie perełki można kupić ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w miasteczku w Lumpeksie na wagę ;) za grosze, a naprawdę mają ciekawy asortyment.

      Usuń
  4. Nie chcesz urządzić konkursu, żebym mogła wygrać te przecudowne ogrodniczki? <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ciuszki, ogrodniczki mnie zaczarowały, Monika Matusiewicz (z FB)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ogrodniczki zawsze o takich marzyłam😳

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!! Takie małe rozmiarki to można z łatwością upolować, gorzej z większymi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM