Marcowe Nowości

13:33:00

Witajcie kochani :)
Dzisiejszy post poświęcony będzie w całości ,,Marcowym Nowościom", które ostatnio zakupiłam bądź wygrałam w konkursie na FB. Mam nadzieję, że te produkty w pełni przypadną Wam do gustu, bo mi bardzo się podobają :) Recenzje poszczególnych produktów znajdziecie niebawem na blogu kosmetycznym. Pozdrawiam i życzę Wam przyjemnego przeglądania zdjęć. Buziaki i do następnego !!


 

Wspaniała nutka do posłuchania !!
Zachęcam do komentowania i obserwowania bloga :)

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Również postanowiłam zakupić EOS'a, ale wersję z Jagodą Acai :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam identyczny przepiśnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości ;) jednak najbardziej przypadł mi do gustu perfum.

    OdpowiedzUsuń
  4. farba the best sama taka zakupiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jaki efekt ?? Jakie włoski malowałaś tą farbą ( chodzi mi o kolor ) ?
      Moje były rozjaśniane u fryzjera, dzisiaj będę ponownie rozjaśniać, ale w domku. Zapewne wyjdą żółte z odcieniami rudości bo trochę trudno jest zejść do blondu z czarnych włosów. Za kilka dni będę malowała farbą Garnier i jestem ciekawa efektu końcowego.

      Usuń
  5. Mam identyczny przepiśnik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiam się od jakiegos czasu nad tą farbą, maluję inna, ale ta jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj właśnie po raz drugi rozjaśniałam włosy rozjaśniaczem. Efekt jest taki że moje włoski zrobiły się żółte i przybrały odcień rudości. Jestem ciekawa czy ta farba pokryje te odcienie i włosy będą jednolitego koloru. Czytałam o niej wiele dobrych i pozytywnych recenzji mam nadzieję, że w moim przypadku efekt będzie zadowalający. Niebawem zamieszczę post z przeprowadzonych przeze mnie eksperymentów ,, Jak zejść z czarnych włosów do blond"... Mam nadzieję, że Ci się spodoba.

      Usuń
  7. Lubię Olię, malowałam na ciemny brąz i byłam bardzo zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten blyszczyk do ust to musze wyprobowac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie najbardziej zainteresowała woda toaletowa i jestem ciekawa jej zapachu i trwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne i ciekawe rzeczy.Zaciekawiła mnie książka i perfum, jestem ciekawa jaki zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hmm muszę się teraz zastanowić w co zasilić moją szafkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wodę toaletową znam. Świetny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Twoich nowości znam tylko farbę do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem ciekawa lista! Od dawna myślałam o tym balsamie do ust EOS, bo słyszałam o nim dobre recenzje. Pozdrawiam :).

    http://miacocolino.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe rzeczy! A nuta jest świetna, to prawda :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/03/deer_3.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda włosów na takie eksperymenty, nie robi się wlosom takich rzeczy, pewnie włosy trzeba będzie podciac :) a kolor moim zdaniem po nałożeniu tej farby wyjdzie zielony bo żółty plus niebieski daje zielony, na rozjasnianych włosach nie nakłada się nic z popielatym odcieniem czyli jedynka :) nie wiem jaki masz teraz odcień włosów ale może spróbuj coś w rudosciach? Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. Marqueza bardzo lubię. Wodę Paco Rabanne chętnie bym przygarnęła. Ale Garnier Olia to najgorsza farba jaką miałam :P Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM