Mój mały zakątek

11:20:00

Witajcie moi kochani :)
Dzisiejszy post będzie troszeczkę na inny temat, a mianowicie Mojego małego pokoiku, który niedawno przeszedł metamorfozę. Od bardzo dawna interesują mnie wszelkiego rodzaju ozdoby i dodatki w kolorze bieli i czerni. Nadają one wnętrzu niepowtarzalny wystrój, oryginalność, efektywność i klasyczność, dlatego w moim pokoiku musiały pojawić się odpowiednie ozdoby i dodatki właśnie w tych kolorach - takich właśnie zmian potrzebowaliśmy. Pokoik mój jest mały, ale jak to się mówi ,,ciasne, ale własne" !! I tego będę się trzymała. Jak wiecie jestem wielką fanką książek ... Czytanie to moja pasja. Mimo, że w mojej kolekcji jest ich zaledwie kilka to co jakiś czas moja kolekcja się powiększa. Myślę nad zakupem jakiegoś regału czy półek na moje książeczki aby i one miały swoje stałe miejsce. Mam nadzieję, że moje wnętrze po wielkiej przeróbce przypadnie Wam do gustu. Ściany pomalowałam na jasny, kremowy kolor przez co pokój wydaje się większy i jaśniejszy. Dodatki dobrałam w kolorach odróżniających się od koloru ścian, dzięki czemu panuje tu odpowiedni kontrast. Zakupiłam również piękny, włochaty dywan w kolorze kremowym na Allegro, który idealnie komponuje się z całą resztą. Niebawem planuję zakupić jeszcze kilka innych rzeczy, aby upiększyć mój pokój. Jeżeli Wam się spodoba zostawcie po sobie jakiś ślad ( komentarz ). Pozdrawiam i życzę Wam miłego Weekendu. 

You Might Also Like

28 komentarze

  1. bardzo ładnie! W ogóle dodatki Mnie zauroczyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokoik na poddaszu , przepiękny , przytulny i ślicznie urządzony

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupiłaś zegar z 1 zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go w takim tanim sklepie w moim miasteczku. Tam mają wszystko !!
      Kosztował 6.00 zł.

      Usuń
  4. Twoje wszystkie ubrania mieszczą się w tak małych półkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie :) mam szafę, ale jej akurat nie uchwyciłam na zdjęciach.

      Usuń
  5. Super metamorfoza !Masz świetny gust! Piękne swieczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały kącik, miłe miejsce, jeszcze ta Milka mniam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny pokoik,ładnie urządzony z gustem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog polecam Sandra K.Zych

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie i jaki porządek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim pokoju zawsze musi być porządek :) Nie lubię bałaganu :)
      Lepiej jak wszystko jest na swoim miejscu wtedy wiem gdzie, co znaleźć.

      Usuń
  10. Bardzo przyjemne lokum - takie pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnie zdjęcie najbardziej mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Estetyczny i przytulny :) Ja mam porządek tylko w pokoju jak synek śpi inaczej wygląda jakby huragan przeszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo :) jak synek się bawi to wygląda jak by Tornado przeszło :)

      Usuń
  13. bardzo przytulne miejsce, super gust ; a i widzę że słodkości znalazły się na zdjęciu, coś dla gości czy sama lubisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj ja bardzo uwielbiam słodycze :) Mogłabym wcinać je kilogramami :)

      Usuń
  14. Ładny wystrój , ja też bym się w takim pokoju dobrze czuła. Jednak jasne ściany są komfortowe, ja w sypialni mam wzorki na ścianach i męczą mi oczy dosłownie, bo są za gęsto rozmieszczone.

    OdpowiedzUsuń
  15. No jak mi się marzy pokój na poddaszu.i chciałbym aby moi chłopcy nie balaganili bo nie napisze bałaganu a sprzątać co 5 minut nie mam już siły

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM