Rays of the Sun

09:08:00

Witajcie kochani :)
Jak Wam minął Weekend ?? U mnie troszkę się działo i po woli dochodzę do siebie. W dzisiejszej stylizacji zaprezentuję Wam zestawik idealny na wiosenne, ciepłe dni. Piękny musztardowy kardigan połączyłam z klasycznymi jeansami i białą bluzeczką. Do tej propozycji dobrałam również buty, które idealnie komponują się ze sweterkiem. Nie mogło zabraknąć również odpowiedniej biżuterii takiej jak złotego naszyjnika, zegarka i okularków. Mam nadzieję, że taka stylówka przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam i życzę miłego dnia kochani. Buziaki :***** 



Sweterek - Estyl / Bluzka - Pepco / Spodnie - SH / Buty - Pokusa / Naszyjnik - Sajbazar / Okulary - E-inez / Zegarek - Sajbazar

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Super stylizacja- sweterek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna narzutka, idealnie zgrana całość!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/naszyjnik-i-kolczyki-z-otiencom.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twój sweterek, pasuje do Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie 😊 uwielbiam takie stylizacje swietny sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiecej usmiechu! ☺
    Ps. Zdecydowanie ten kolor wlosow pasuje Ci bardziej niz czarny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz przepięknie.
    Ten kolor włosków idealnie do Ciebie pasuje, a stylizacja na 10 !!
    Bardzo mi się podoba. Miło tu u Ciebie, muszę zaglądać tu częściej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetny styl. Wszystko ładnie ze sobą współgra. Bardzo mi się podoba to zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę dochodź do siebie powoli a poza tym to po czym tylko zehcesz, byle nie po grudzie;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM