,, Wiosennie "

12:36:00

Witajcie moi kochani ;)
Pogoda za oknem robi się coraz piękniejsza. Uwielbiam takie ciepłe, wiosenne dni, dlatego dzisiaj przygotowałam dla Was nową stylizację. Ta propozycja idealnie nadaje się właśnie na takie dni jak teraz. Wykorzystałam moją Panią Fotograf do sesji zdjęciowej, a uwierzcie mi dziewczyna ma na prawdę talent. Piękny, wiosenny płaszczyk w kratę połączyłam z czerwonymi rurkami i białą bluzeczką. Do tego zestawienia dobrałam również beżowe botki, czarną czapkę smerfetkę z napisem ,, $ick " i złoty zegarek. Całość jak dla mnie dopełnia się idealnie. Mam nadzieję, że ta stylizacja przypadnie Wam do gustu, a jeśli tak to zachęcam do komentowania jak i obserwowania bloga. Pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia !!


Płaszczyk - Estyl / Bluzka - Vinted / Spodnie - Centrum Chińskie / Botki - Tani Butik / Zegarek - Sajbazar / Czapka - Sajbazar

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Świetnie wyglądasz, ale jak dla mnie troszkę za dużo się dzieje, dałabym tu gładką, jednolitą bluzkę albo bardziej klasyczny plaszczyk :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci w tej rudości. Prostujesz włosy czy masz naturalnie takie proste?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) oczywiście, że prostuje :) moje naturalne włosy to niezdarne fale :)

      Usuń
  3. Śliczny jest ten płaszcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna stylizacja 😍 kolor włosów oszalamniajacy 😊 ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz :) Tobie we wszystkim bardzo ładnie . Ja niestety nie przepadam za czerwonym kolorem i za kratami , ale wiadomo są gusta i guściki . Tobie idealnie pasują

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM