Biżuteria - czym ona dla nas jest ??

13:24:00

Witajcie kochani :)

Dzisiejszy post będzie troszkę z innej beczki. Głównym tematem będzie biżuteria, która spełnia dużą rolę w naszym życiu. Niektórzy ją kochają i znam na prawdę bardzo wiele takich osób. Ja sama ostatnio mam bzika na punkcie błyskotek. Nie mogę się oprzeć, gdy na witrynie sklepowej widzę te przecudne świecidełka. Biżuteria głównie służy nam do ozdoby ciała czy też stroi. Dzięki niej stylizacja wygląda bardziej kobieco. Dla mnie biżuteria jest czymś wyjątkowym, niepowtarzalnym, oryginalnym oraz jedynym w swoim rodzaju. Biżuteria stosowana była jako oznaka władzy, prestiżu, zamożności czy też przynależności klasowej. Współcześnie biżuteria stosowana jest głównie przez kobiety, łatwo dostępna dzięki masowej produkcji fabrycznej oraz różnorodnych, niekoniecznie kosztownych materiałów dekoracyjnych (tzw. biżuteria sztuczna). Te oto ozdóbki możemy znaleźć w sklepach stacjonarnych jak i sklepach internetowych za niską i przystępną cenę. Moje życie bez biżuterii wyglądało by nudnie i monotonnie. To właśnie ona dodaje uroku i klasy naszym stylizacjom, dlatego w większości proponowanych przeze mnie zestawieniach modowych gra ona główną rolę. Mam nadzieję, że taki właśnie post będzie odmianą dla mojego bloga i przypadnie Wam do gustu. A Wy co sądzicie o błyskotkach ?? Czym dla Was jest biżuteria ? Lubicie ją czy raczej kochacie ? Odpowiedzi umieszczajcie w komentarzu. Pozdrawiam i życzę Wam miłego majówkowego, długiego weekendu. Buziaki ;***. 


Który z tych wszystkich biżuteryjnych produktów podoba Wam się najbardziej ?? 

You Might Also Like

38 komentarze

  1. Też uwielbiam biżuterie, jest fajnym dodatkiem. Tak jak wspomniałaś. Dodaje uroku. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię biżuterię, nie zawsze ją noszę. Jest ona dla mnie ozdobą stroju wyjściowego. Tutaj najbardziej podobają mi się bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie delikatna bizuteria, nie jestem miłośniczką dużych, kolorowych ozdób.Z tych jak dla mnie super są bransoletki na zdjeciu nr.4 i delikatne wisiorki z Sentiell.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest naszyjnik i bransoletka różnych firm, ale trzymam je w jednym pudełeczku, żeby nie zgubić :)

      Usuń
  4. Najbardziej chyba spodobały mi się okularki, są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bizuteria a zwlaszcza bransoletki , ktore moja zonka kocha :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie sliczne , zwlaszcza zegarki od ktorych jestem uzalezniona :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/2015/04/dresslink-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo sama bym chciała mieć tyle biżuterii. Tylko pomarzyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ,,przemawia '' do mnie zegareczek różowiutki z drugiego zdjęcia ! pastele są bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna biżuteria. Najbardziej podoba mi się naszyjnik z miętowymi i różowymi kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie najbardziej podoba się ten naszyjnik jakby z koralowej jarzębiny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Biżuteria super,bransoletki i naszyjniki są bardzo ładne.Ja mam kuku na punkcie bransoletek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sowa świetna. Wojciech Grodzicki. Mam jakiś problem z kontem google i nie mogę zostać obserwatorem, ale śledzę na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie najbardziej podobają się zegarki, extra

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam biżuterię :)
    Naszyjniki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bez kolczykow czuje sie jakbym zapomniala czesci garderoby Lyso i golo

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmmmmmmm kocham moje złote pierścionki, ale Ty musisz nauczyć się pisać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm nie sądzę abym popełniła gdzieś błąd :)

      Usuń
    2. Jest kilka błędów interpunkcyjnych, poza tym cieżko czytać ten tekst... ale to nie moja sprawa :)

      Usuń
    3. Niestety w tych czasach ideału nie ma :)

      Usuń
    4. Ciężko czytać ? W jakim sensie ?

      Usuń
  17. Zauroczył mnie ten delikatny zestawik :)
    To są naszyjniki ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszyjnik i bransoletka :)
      Ale dwóch różnych firm :)

      Usuń
  18. Za rzadko noszę biżuterię. Muszę się przemóc. Tutaj przedstawiasz tyle cudeniek!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam kolczyki, mam ich ponad 200 par <3
    Tu najbardziej urzekły mnie kolorowe zegarki oraz kolory naszyjnik, cudeńka :) Idealne na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam biżuterię, bez niej czuję się nieubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Duża kolekcja :) lubię biżuterię ale rzadko ją nosze :) częściej moją biżuterie noszą siostry ;) szkoda mi tych cudowności żeby tak sobie tylko leżały i w pudełku tylko ładnie wyglądały :) więc je pożyczam a właściwie siostry traktują te moje cudeńka jak własne :) ale jest małe ale ... jak ja będę chciała coś założyć w ten sam dzień co one to mam pierwszeństwo <3 hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
  22. Pastelowy naszyjnik wymiata, ale te wąsy są już zwyczajnie nie modne i obecnie dedykowane raczej bardzo młodym nastolatkom, jestem pewna, że jest w pobliżu jakaś młodsza siostra bądź kuzynka, która z takiego naszyjnika bardzo by się ucieszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Posiadam biały zegarek z genevy i pasuje do wszystkiego! Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko jest piękne, ale sowa urzekła mnie chyba najbardziej. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię, ale mogę się bez niej obejść :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam każdą biżuterię ale najbardziej kocham pierścionki i naszyjniki ::)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM