Cream dress

11:47:00

Witajcie moi kochani :)

Pogoda zaczęła Nas rozpieszczać, jest cieplutko, przytulnie i bardzo słonecznie. Taką pogodę to ja bardzo lubię więc niech już tak zostanie na dłużej. A czy Wam odpowiada taki klimat ?? W dzisiejszej stylizacji zobaczycie piękną, kremową sukienkę, którą jakiś czas temu zakupiłam w jednym z moich ulubionych Second Handów. Do tej przepięknej, letniej sukienki dobrałam jeansową katankę z ćwiekami oraz beżowe balerinki, które idealnie komponują się z całością. Mam nadzieję, że taka propozycja przypadnie Wam do gustu. Jeśli tak to zachęcam do pozostawienia po sobie śladu. Pozdrawiam i buziaki :**** 


Sukienka - SH / Katanka - SH / Buty - Pepco

You Might Also Like

11 komentarze

  1. bardzo ladnie tylko dlaczego tak malo usmiechu

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! Pogoda niech zostanie taka na zawsze!
    Pięknie połączenie! Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/ Zachęcam również do obserwowania, chętnie się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w tej sukience, fajnie współgra z katanką :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna sukienka tylko ja bym wybrała w mietowym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo i dziewczęco... :) Jednak brak mi tej biżuterii :) Piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taki styl,kocham też jeansowe kurtki,które jak widać w Twojej stylizacji świetnie pasują do zwiewnych sukienek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja na plus, lecz jeśli mogę coś zasugerować..nie obrysowuj swoich oczu czarną kredką/cieniem bądź eyelinerem, optycznie je pomniejszasz i gupisz kolor, który masz bardzo intrygujący. Polecam cienie w kolorach Ziemi, i wytuszowanie dolnych rzęs ale bez czarnej kredki. Będzie bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetny styl. :-) taki orginalny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja ! :) A sukienka po prostu CUDO *__*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM