Denim overalls

10:36:00

Witajcie kochani :)
Wczorajszego dnia pogoda była przepiękna, bezwietrzna i słoneczna, oby już tak zostało. Było na prawdę bardzo cieplutko bo ponad 30 stopni na plusie ( na słoneczku ) - czysta wiosna. Postanowiłam wykorzystać tę okazję i wybrać się wraz z moim fotografem na sesję fotograficzną. Ta stylizacja będzie idealna dla osób, którą cenią sobie wygodę i luz. Jeansowe, jasne ogrodniczki połączyłam z neonkową bluzeczką na krótki rękaw. To połączenie idealnie do siebie pasuje. Dobrałam również moje ulubione czarne lordsy, okularki oraz piękny, błękitny zegarek. Mam nadzieję, że taka propozycja przypadnie Wam do gustu, a jeśli tak to zostawcie po sobie jakiś ślad. Pozdrawiam i życzę Wam udanego tygodnia. Trzymajcie się !!


Bluzka - Vinted / Ogrodniczki - SH / Buty - SH / Okulary - e-inez / Zegarek - Sajbazar /

You Might Also Like

3 komentarze

  1. świetna wiosenna stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ogrodniczki ;-) Zapraszam do mnie ;-) http://olaholly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wiosenna stylizacja :-) BARDZO mi się podoba świeżość i naturalność :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM