Spring Atmosphere

22:01:00

Hello Kochani :)

Dawnooo mnie tutaj nie było, za co Was bardzo przepraszam. Wiem, że troszeczkę zaniedbałam bloga, ale przez natłok ostatnich wydarzeń oraz pogodę, która ciągle płata nam figle nie miałam okazji na zrobienie nowej stylówki. Ostatnio sporo się u mnie dzieje i staram się dzielić obowiązki tak aby na wszystko starczyło mi czasu, ale jeśli chodzi o blog po prostu nie wyrabiam. Zbliża się Maj - zakończenie roku szkolnego, więc więcej czasu staram się poświęcić na naukę, która dla mnie jest bardzo cenna. Chcę zaliczyć wszystkie egzaminy na pozytywne oceny, dlatego wybaczcie mi moją nieobecność. Jeżeli tylko będę miała chwilkę obiecuję, że na pewno pojawi się nowy post. 

Dzisiaj było dosyć zimno, choć słonko świeciło i momentami robiło się ciepło to i tak czułam chłód. Korzystając z okazji postanowiłam, że do miasta zabiorę ze sobą aparat i to był bardzo dobry pomysł. Siostrzyczka napstrykała mi mnóstwo różnych zdjęć, dlatego dzisiejsza stylizacja będzie bardziej na luzie. Jasne, ciekawe jeansy połączyłam z szarą bluzą oraz różowymi, pastelowymi trampkami. Do tego zestawienia dobrałam również czarną, skórzaną kurtkę, różową torebkę oraz ciekawą, wielokolorową apaszkę. Mam nadzieję, że taki ,, Look " przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam i życzę Wam miłego wieczorku. 



Bluza - Vinted / Spodnie - SH / Kurtka - Cropp / Torebka - Centrum Chińskie / Apaszka - Butik / Buty - SH / 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Śliczna stylizacja ;)
    Ogromnie podobają mi się te kwiatowe wstawki na spodniach - są mega !!
    Pozdrawiam cieplutko .. I zapraszam do mnie
    www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ślicznie :)
    ale najbardziej zauroczyły mnie trampki i spodnie ... Super !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ,bardzo fajnie ale torebka cudowna :) Piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja :) Torebka bardzo ładna a ten kolor -brak słów.Zdjęcia bardzo fajnie zrobione i ciekawe ujęcia na tle pięknych widoków. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedne z ladniejszych sesji Ekstra stylizacja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM