Knitted coat checkered

09:08:00

Witajcie kochani !!!

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować stylizację idealną na ciepłe, wiosenne dni. Wiem, że ostatnio pogoda nam nie sprzyja, ale miejmy nadzieję, że jeszcze się poprawi. Piękny, dzianinowy płaszczyk w kratę połączyłam z jasnymi jeansami, które posiadają łatki z ciekawym printem. Do tego zestawu dobrałam również t-shirt w odpowiednich kolorach oraz czarne trampki, lordsy. Zegarek jak i okularki nadają stylizacji dopełnienie całości. Mam nadzieję, że ten Look przypadnie Wam do gustu, a jeśli tak zachęcam do wyrażania swojej opinii. Pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia. Buziaki ;***. 


Spodnie - SH / Buty - SH / Płaszczyk - Estyl / Bluzka - Yups / Okulary - e-inez / Zegarek - Butik

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Prześliczny sweterek! Zegarek też ładny :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) a takie fajne buciki w SH rewelacja :) narzutka piękna

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja, a płaszczyk bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten sweterkowy płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk jest rewelacyjny!
    Lubie przeglądać blogi o podobnej tematyce co moja :)
    Organizuję na blogu akcję dla blogerek modowych. Przejrzałam kilka Twoich stylizacji i bardzo bym chciała żebyś wzięła w niej udział. Łowię wśród blogerek najlepsze stylizacje miesiąca, które lądują u mnie na blogu wraz z pełnym opisem bloga - promuję blogerki. Masz ogromne szanse na rozpowszechnienie swojego bloga - ilość stałych odbiorców.Tworzę również wielki katalog stylizacji, który będzie cały czas dostępny i bardzo bym chciała żebyś się w nim znalazła :) Pierwsze osoby już się zgłaszają! Więcej informacji na
    http://www.camesss.pl/2015/04/zabawa-moda-z-camesss.html
    Liczę na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek wpadł mi w oko :) Stylizacja fajna, taka "na luzie". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM