Spring breeze

13:16:00

Witajcie moi kochani ;)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować stylizację wiosenno-elegancką. Pogoda zaczęła się zdecydowanie poprawiać, jest cieplutko i słonecznie. Jeansową koszulę połączyłam z czarną, pikowaną spódniczką. Do tego zestawienia dobrałam również czarne balerinki i zegarek. Mam nadzieję, że taka propozycja przypadnie Wam do gustu. 
Pozdrawiam i życzę Wam miłego weekendu. 


Spódniczka - Vinted / Koszula - Vinted / Buty - Revia / Zegarek - Butik

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Bardzo ładna koszula, masz piękne oczy :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ;)

    Teresa P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy zestaw, ładnie wszystko ze sobą się komponuje :)
    Super wyglądasz ! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna koszula, która ma ciekawe wstawki ;)
    Look na 6+.
    Kasia B.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne połączenie koszuli i spódniczki .
    Podoba mi się całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladna ta spodnica jest A i sesja niezla

    OdpowiedzUsuń
  8. więcej uśmiechu, w końcu wiosna! :)
    zazdroszczę Ci tak bujnej grzywki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM