Zwyklaczek

10:59:00

Hey kochani :)
Pogoda za oknem sprawia, że nie chcę mi się wyjść z domu. Raz świeci słonko, raz pada deszcz - mamy po prostu przepiękną wiosnę. Lato podobno ma być chłodne i deszczowe co jeszcze bardziej mnie przygnębia. Mam nadzieję, że pogoda w końcu się zmieni i będzie na prawdę ciepło, bo jak na razie to licho się to prezentuje. Dzisiejsza stylizacja będzie klasyczna. Uwielbiam takie wygodne ciuszki na co dzień. Jeansy z łatami połączyłam z bluzeczką w paski. Do tego zestawienia dobrałam również pikowaną kurteczkę w kolorze khaki, apaszkę oraz czarną torebkę i buty. Całość idealnie ze sobą współgra. Mam nadzieję, że ten look przypadnie Wam do gustu, a jeśli tak zostawcie po sobie jakiś ślad. Pozdrawiam i życzę Wam udanego weekendu. 


Spodnie - SH / Kurtka - Pepco / Torebka - Nike / Buty - Nike / Apaszka - Butik / Bluzka - Vinted

You Might Also Like

40 komentarze

  1. Stylizacja bardzo fajna, na luzie a kurteczka cudowna :) Uśmiechnij się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylówka , na luzie i w sam raz na taka pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torebka i spodnie ;-) Zapraszam do mnie ;-) http://olaholly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylóweczka :) kolorowa apaszka dodaje uroku całości :) pogoda niestety nas nie rozpieszcza :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękną masz tą kurteczkę :)
    Ile kosztowała ??

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz :) pasują ci te ubrania

    OdpowiedzUsuń
  7. Co? Jak to lato ma być zimne? :o :(((
    Oby to była nieprawda!
    Świetnie wyglądasz, super look ;)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W telewizji słyszałam, że będzie chłodne i deszczowe :(

      Usuń
  8. Fajna kurtka, takie własnie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestawik idealny na dzisiejszą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty rewelacja, aczkolwiek spodnie nie w moim stylu, ale bardzo fajnie komponują się z zestawem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny look na przejściowe wiosenne dni. ;) Pikowana kurteczka w połączeniu z jeansami daje świetny i modny efekt, w którym nie brak też luzu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta pogoda wcale mi się nie podoba ;/ Świetnie wyglądasz , cudowne buty i torba ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię taki styl sportowy-modny i wygodny a w Pepco można znaleźć dużo fajnych rzeczy za niewielką kasę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. SUPER !!! BARDZO PODOBA MI SIE TWÓJ BLOG :) OBY TAK DALEJ :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne zestawienie. Świetny dobór kolorków, a co najważniejsze wygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja i przepiękna uroda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta stylizacja prezentuje się rewelacyjnie !!!
    Pomimo tego, że pogoda ostatnio na prawdę nam nie dopisuje to ta stylizacja jak dla mnie jest na 6+ !!!
    Zajeb**ta ta kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna stylizacja. :)
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/04/wiosennie.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja jest piękna :) jak i pani :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygodnie i na luzie :) Buciki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny styl, też taki mam i lubię tak się ubierać

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna stylizacja wygodna, na luzie - taka jak lubię

    OdpowiedzUsuń
  23. Śwętna stylizacja, bardzo korzystnie wyglądasz na tym zdjęciu gdzie grzywkę podwiał Ci wiatr :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super post :)

    zapraszam do mnie
    inuszkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurteczka mi się podoba! Cudna. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurteczka bardzo fajna ,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna kurteczka, apaszka jest efektowna - bardzo mi się podoba, - słowem bardzo wygodny, fajny look

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacja super :-* modnie a przede wszystkim wygodnie :-* tylko spodnie nie mój gust <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna stylizacja, taka "luzacka", zachęcająca do wyjścia w plener :) Szarości złamane przez ciekawą apaszkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM