Backpack in flowers

19:13:00



Witajcie kochani ;)
Dzisiejszy post będzie krótki i zwięzły, ale na temat. Stylizacja, którą Wam proponuję idealnie nadaje się na ciepłe i słoneczne dni. Zdjęcia zostały wykonane przy okazji przed szkolnymi zajęciami. Zestaw jest przede wszystkim wygodny, a co najważniejsze na luzie. Jeansowe spodnie z dziurami połączyłam z białym tshirtem i kardiganem w kratę w czarno-białe kolory. Do tego zestawienia dobrałam również czarne slip ony oraz bajerowy plecaczek w kolorowe kwiaty. Całość komponuje się idealnie, bo przecież modą trzeba się bawić. Zdjęcia są słabej jakości, ponieważ zostały wykonane telefonem ( nie miałam możliwości zrobienia zdjęć aparatem ). Jeśli się podoba zachęcam do komentowania :) Buziaki i do następnego. 


Spodnie - SH / Kardigan - Estyl / Slip On - SH / Tshirt - SH / Plecak - Revia / 

You Might Also Like

6 komentarze

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM