Baskinka w kratkę !

20:28:00


Witajcie kochani ;)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam stylizację elegancką ale z nutą codzienności. Piękną bluzkę z baskinką w kratę połączyłam z czarnymi spodniami. Do tego zestawu dobrałam również czarne klasyczne szpilki, kurtkę z eko skóry oraz złoty naszyjnik. Całość idealnie nadaje się na chłodniejsze, wiosenne dni. Mam nadzieję, że taka propozycja przypadnie Wam do gustu. Buziaki i do następnego ;***


Spodnie - Textil Market / Bluzka - Vinted / Buty - Loompex / Zegarek - Butik / Kurtka - Cropp

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Bluzeczka jest sliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka jest naprawdę śliczna, pasuje Ci kratka :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna bluzeczka, chociaż ja pewnie odprułabym ten pasek.
    i jaki uroczy piesek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz , bluzka jest mega cool :)
    Co to za piesek na zdjęciu się skrada - wygląda groźnie :)
    http://www.skezjablog.eu/2015/05/rozdanie-z-bang-good.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM