Floral Look

16:14:00


Witajcie kochani :)
Pogoda ostatnio nam nie dopisuje i płata Nam okropne figle. Denerwuje mnie to troszeczkę, bo chciałabym aby było ciepło i przede wszystkim słonecznie. Większość egzaminów mam już za sobą z czego bardzo się cieszę, ale najgorszy egzamin przede mną - matematyka. Nie lubię tego przedmiotu i nigdy go nie lubiłam i na pewno lubić nie będę. 
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować zwykłą i przede wszystkim codzienną stylizację. Takie zestawy lubię najbardziej. Czarną bluzę z motywem kwiatów połączyłam z jasnym jeansami. Do tego looku dobrałam również plecak w kolorowe kwiaty, okularki oraz moje ulubione Slip Ony :) 
Całość moim zdaniem pasuje do siebie idealnie. Kolorowe printy dopełniają się wzajemnie co wygląda estetycznie i ciekawie. 
Dzisiaj dodam jeszcze na YT filmik z Majowymi Nowościami z SH. Oczekujcie go niebawem.
Mam nadzieję, że taka luźna jak i codzienna propozycja przypadnie Wam do gustu, a jeśli tak to zachęcam do komentowania. Taki look idealnie nadaje się do szkoły, na wyjście ze znajomymi czy też na spacer. Życzę Wam miłego dnia i do następnego. Buziakiiii :*:*:*:* <3 


Bluza - Okay 
Spodnie - SH
 Plecak - Revia
 Okulary - E-inez.com 
 Slip On - SH  

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Plecak najpiękniejszy :) Powinnaś po wybiegach chodzić! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam uwielbiam uwielbiam 😊 takie stylizacje są najlepsze dla zabieganych... Dużo ✴

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, bardzo podobają mi się zdjecia i całokształt :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz BOMBOWO !!!
    I te chudziutkie nóżki :)
    Idź za modelkę !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Plecak i bluzka super.Kwiaty rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten plecak to moje marzenie haah ;D

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz , bluza świetna i czy mi się wydaje czy widzę okularki Ray - Ban :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna bluza, zresztą cały look mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza jest super, ale plecaczek to już prześwietny!

    OdpowiedzUsuń
  10. mialam kiedys bardzo podobny kolor włosów do Twojego :) i mam takie same okularki tylko granatowe :D
    super blog ;) obserwuję i zapraszam do mnie : www.kosmetyczna-prawniczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny codzienny look :)
    Tak trzymaj !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super plecaczek ;)

    http://zollysx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Look świetny, bluza i plecak rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie są bardzo ciekawe, chętnie bym je przygarnęła :)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM