Kwiatowe wzory modne w tym sezonie

14:20:00


Witajcie kochani :)
Muszę przyznać, że ostatnio dostałam bzika na punkcie ciuszków w kwiatowe wzory. Mam ich już całe mnóstwo w swojej szafie. Gdy widzę w sklepie czy w SH takie cudeńka nie mogę przejść obok nich obojętnie. W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam stylizację idealną na co dzień, na spacer czy nawet do szkoły. Piękną, zwiewną koszulę w motyw kwiatowy połączyłam z jasnymi jeansami. Do tego zestaw dobrałam również beżowe baleriny z przeuroczą kokardką oraz zieloną torebkę. Mam nadzieję, że taka propozycja przypadnie Wam do gustu. Tymczasem pozdrawiam i życzę Wam miłego weekendu. Buziaki :***


Koszula - SH 
Spodnie - SH
Buty - Pepco
Torebka - Revia 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. uwielbiam kwiatowe wzory ;) świetna stylizacja!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja super, do tego masz piękne odcienie na włosach! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie te buty, wyglądasz jakbyś była boso. Nie lepiej jakieś fajne na koturnach w odcieniu co torebka? Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM