Mist in leopard shirt

14:25:00


Witajcie kochani ;)
Pogoda za oknem zmienna, co bardzo mnie ostatnio denerwuje. Chciałaby, żeby już było piękne, słoneczne lato. W dzisiejszej stylizacji chciałabym Wam zaprezentować piękną koszulę mgiełkę w motyw panterki, którą otrzymałam kilka dni temu od firmy O&G Fashion w ramach współpracy. Koszula jest wygodna, leciutka i idealna na lato. Świetnie komponuje się z czerwonymi rurkami, czarną torebką i klasycznymi szpilkami. Mam nadzieję, że taka propozycja przypadnie Wam do gustu, a jeśli tak zachęcam do komentowania i obserwowania bloga. 


Koszula - O&G Fashion / Spodnie - Centrum Chińskie / Buty - Loompex / Torebka - Jaka Galanteria Skórzana

You Might Also Like

5 komentarze

  1. pewnie,że się podoba, bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna fryzura i kolorystyka stylizacji :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne masz włoski i cudowna stylizacja - koszula bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja .
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie http://diamond-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, przeglądam ostatnio Twoje posty. Nie wiem, czy wiesz, ale to już jest passe, że buty mają być pod kolor torebki, czy też na odwrót. W modzie, tak się mówi, należy się bawić kolorami, stylami i fakturami. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM